Powered By Blogger

Thursday, October 8, 2015

4 month in a row....yeah!!!






hai gaiss....doakan yang baik2 untuk kita yer......alhamdulillah Allah nak bagi cepat kita terima la dengan penuh syukur.....memang syukur sangat2.....by the way gaiss sory raya haji baru ni banyak dapat wedz invitation....i raya kat shah alam....umah ipar..abg ipar je 3 kakak ipar je 2 adik ipar je 2....ramai kan...tu baru kat shah alam...kat kg lagi la ramai...tak dpt gerak kemana2......dr pagi till nite....korang selamat pengantin baru gaiss,,,soy la tak join kengkawan yg nak jumpa buat reunion....next week kita jumpa ek my baba still in holiday..leh jadi driver i kemana je...hehehehe....
and yet aku syukur sangat dengan life yang aku sedang lalui ni...mengandung!!!!hebat...tendangannya buat aku sentiasa sebak...sebab aku terharu diberi peluang mengandung lagi..hebatnya kuasa Dia.....doakan aku ye..doa aku pun mengiringi kalian juga.....

comel tak my baby bump!!!


n yang penting mak tak mabuk!!!




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.