Powered By Blogger

Monday, April 13, 2015

monday u rock my world!!

alhamdulillah..beransur pulih hari ni....ello mama lil belog how ya doin...

damai pagi ni kan...so what the story to be on my carpet....hehehe notin' ok la...ni hah aku baru nak repair2 muka aku ni hah...tetibe muncul plak jerawat kecik kat dagu ni....ala tu pun nak kecoh kan....do i care....wahahaha....

tapi takpe..mari kita kerja jerawat ni nanti malam kita kasi hapus!!!pagi ni aku buat kerja sambil ditemani en.Noh....tq noh dodoikan aku dengan lagu2 kau yang ohsem....




last wedz aritu ...aku kena alergic satu badan..gatai2 dulu masa kecik2 memang aku ada pun alergic bagai ni doc nak inject tapi time tu mak tak mampu kan sekali inject 50hengget...aku kena plak 3 kali inject so aku ckp takyah lak..pssttt sebenarnya aku takut kena inject...walhal time tu aku tak tau pun sebenarnya mak aku tolak kena inject sebab takde duit...dulu la masa aku kecik2 time aku umur 5..6 tahun masa tu..tapi i still remember la aku pakai sepentot je time tu kat umah sambil satu badan ni dilumur garam....ubat cara tradisional katanya..takyah injet2 kan mak kan...hahahahaha.....

tu baru view bibir haha ce bagi view full image...pengsan!!


my sista pun ingat lagi hehehe...
saje ngengade nak ngadu...hehehe

ok hari khamis tu aku g klinik niat nak amik ubat then g la opis balik....so sesampainye di klinik tetibe seram satu badan...rasa macam berpusing2 klinik tu...erkkk..apakah....so no aku pun dipanggil and as usual cek itu cek ini....adik..eh..eh...misi ni adik panggilnya aku....sambil mata aku direct tgk pas kad dia tahun 85...hehehe...ello im 82s hokey!!...ok la aku pun angguk ye nurse,,,ada rasa sesak nafas tak ssh nak nafas ke..pening ke...ye la mana tahu ni...wah..lagi mau tanya dia kan nurse...hahaha..tekanan darah ni rendah sangat2....kita cek jantung dulu ok..krik..krik...jantung??? pedehal plak aku dtg nak cek alergik aku ni...g jantung bagai....hahaha....yeay..aku dpt mc!!!

ok la..aku sebenarnya penat..penat sangat....tu sebab i got hipotensi...aku memang takde rest...serius..sapa2 kenal aku dia tahu jadual padat aku.....heee..peace ya....

ok nak belanja ciked potd untuk pagi sebab aku dah sehat...kalau tak bangun pagi tengok muka pun takut semuanya tebal dari bibir telinga mata bengkak2....what a spoil bak kata adnan sempit...hehehe


ngade kan....hehehehehe........

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.