Powered By Blogger

Tuesday, March 4, 2014

henpon punye pasal...hehehe

salam selamat pagik donia!!!bersarapan bihun ronggeng + begedil je + kopi latte wonda!!semangat sikit pagik ni...hermmm.....seperti rutin2 biasa makan bersama clik2 yang havoc2...bercerita itu dan ini ceritera semalam yang tak sempat nak disampaikan carried 4rd ke arini wakakakaka...biasa la sifat manusia kan...
dalam pada duk berborak2 pelbagai topik di bicarakan tiba ada satu topik yang buat aku terdiam dan tersenyum je...kawan2 bercerita pasal we chat+whatsapp+viber+Ig etc tah ape lagi lah aku tak pasti...hehehe tetibe si jue dan luth bertanya kat aku...hey sally bile kau nak pakai hp ni...pakai lah hp yg canggih...boleh aku add kau kat whatsapp+wechat..blablabla....hahahahahaha...aku cuma jawab hehehe sian kat aku kan.heeeeeeeec sabar lah next month insha Allah akan ada seme tu hehehehe......
hey korang tunggu next month!!!!!!!!arekengkengkeng.......barabara..berebere,,,,chow!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.